22 august 2011

2 anisori - mergem bine pe picioare si vorbim corect :)

M-am hotarat sa intru si eu in lumea asta controversata a blogger-ilor - dupa indelungi discutii cu mine :P
Am tot zis sa gasesc un eveniment important pt mine sa fac acest pas, si...am gasit : serbam 2 ani de casnicie, care au trecut - cu bune, cu rele(putine) - atat de repede, de inca mai simt urma emotiilor de atunci, fluturii in stomac si nerabdarea de ne vedea eleganti si gata de un drum nou.
Nu stiu ce o sa aduca viata, nu stiu care sunt puntile ce le vom avea de trecut, dar deocamdata prezentul este linistit, cu ras si tinut de mana, cu ganduri bune si ochi senini spre viitor.
Stati fara grija, blogg-ul asta nu o sa fie doar despre el :) - Ady - ci despre mine, ca e al meu :P
Deci sa crestem (mai) mari, sanatosi, voiosi, voinici, cu ce dragi mereu aproape si cu viata lunga :)



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu