11 august 2012

Prieteni ( partea I )

Pot sa spun ca am avut un concediu foarte placut anul asta, in care am facut cate putin din fiecare: rasfat pe malul marii, cura de aer curat la poalele muntilor, relaxare totala si incarcare de baterii la parinti, si timp pretios petrecut langa prieteni dragi.
Intotdeauna m-am gandit ca am avut parte de prieteni buni, pe care sa ma bazez, care sa ma ajute sa scot capul deasupra cand am nevoie, pe care sa-i pot suna la orice ora si sa imi raspunda fara a (ma) injura in gand; concediu asta mi-a demonstat ca asa si e :)
Desi ne vedem cam odata pe an (aproximativ), ne comportam de parca nu ne-am fi vazut de saptamana trecuta, ne simtim de parca lucrurile stau asa de cand lumea. Anul asta am simtit....ca parca am crescut toate....ca parca suntem "oameni mari cu acte in regula", fiecare cu asteptari si planuri mari....si m-am bucurat (din tot sufletul) ca fiecare e pe picioarele sale, ca fiecare isi urmeaza cursul vietii fara sa uite de unde a plecat. Da, e adevarat, ca nu am fost "gashca intreaga", dar cele care au lipsit au o scuza a naibii de buna, aceea ca...isi croiesc drum in viata:) si pentru asa sunt iertate :)
Mi-as dori ca distantele sa fie mai mici si vizitele mai dese, dar pentru ca asa stau lucrurile, nu pot sa spun decat ca pretuiesc cu atat mai mult tot ce mi se intampla.
Si vreau sa le multumesc pe rand, fiecareia in parte, pentru ca m-au invatat atatea lucruri:
Dianei-pentru tot ce imi ofera cu atata generozitate, omul fara de care nu mi-as imagina lumea in care traiesc;
Luminitei-pentru increderea in mine pe care mi-o da de fiecare data cand este langa mine;
Cutza (Adriana), omul care ma face sa cred ca totul pe lumea asta este posibil daca iti doresti suficient;
Bobocelul(Roxana), luptatoarea care face acum ce si-a dorit, indiferent cat de greu si potrivnic a fost drumul;
Katy, optimista care stie sa rada si sa vada partea plina a paharului, desi el nu e intotdeauna jumi-juma...;
Diana Mica (Macarena Mica :D),care are un ras molipsitor si care stie ce inseamna responsabilitatea, desi varsta nu ar spune-o :)
Si....LUI (ADI), ca intelege nevoia mea de aceste persoane atat de speciale, frumoase si deosebite.
P. S. Pentru ca  Elena si Nicoleta fac parte din alt "catalog" (la fel de drag mie), promit sa le spun si lor cat de mult inseamna in viata mea, cu proxima ocazie. :)


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu